czwartek, 10 grudnia 2015

Akademia Kreatywności

Poszukując dla Jakuba prezentu na Mikołaja natknęłam się przypadkiem na "Akademię Kreatywności" od Play-Doh. Jest to zestaw instrukcji jak wykonać pojazdy z ciastoliny.
Pomyślałam, że fajna i ciekawa propozycja ale nie na teraz, bo Kuba jeszcze za mały.
Ale, że nie znalazłam nic konkretnego, z braku laku zamówiłam powyższą książkę.
Nie sądziłam, iż wzbudzi ona tak wielkie zainteresowanie mojego Synka !
Mało tego, nie sądziłam także, że i mnie pochłonie na długie godziny !

Książeczka jest w całości wykonana z twardej tektury więc nie ma obaw, że szybko się zniszczy. Zawiera 16 pojazdów wraz z instrukcją ich wykonania "krok po kroku" oraz załączonymi zdjęciami, dzięki czemu w łatwy sposób możemy stworzyć przeróżne maszyny drogowe, wodne a także lotnicze.
 

Do książki dołączony jest tylko jeden kubeczek ciastoliny, my dokupiliśmy zestaw sześciu sztuk w różnych barwach, by przy okazji wspierać naukę kolorów. 


Jeśli masz ochotę na podróż dookoła świata. Chcesz zbudować pojazdy, którymi dotrzesz do najdalszych krain. Pomoże Ci w tym kolorowa ciastolina Play-Doh i ta książka. Nauczysz się z niej, jak krok po kroku ulepić motorówkę, autobus, samolot a nawet samochód wyścigowy. To nic trudnego, wystarczy Play-Doh i Twoja wyobraźnia!








Wiemy już, że to wspaniała zabawa pozwalająca rozwinąć zdolności manualne, pobudzić wyobraźnię do dalszego tworzenia np. do auta możemy zrobić drogę a do koparki "usypać" wielką górę "piasku".
Dlatego mamy już prezent pod choinkę. Będzie to kolejna część Akademii :)
Bo my lubimy kreatywne zabawy. Bo uwielbiamy spędzać ze sobą czas :)


1 komentarz:

  1. Faktycznie takie zabawki są bardzo fajne i wiem, że dzieciaki za nimi przepadają. jak najbardziej uczą one również kreatywności. U mnie maluchy na ten moment uwielbiają bawić się figurkami https://modino.pl/figurki-zhu-zhu-pets które również są świetne.

    OdpowiedzUsuń