sobota, 30 maja 2015

MATKA jest tylko JEDNA !!!

Czy oby na pewno ??? 

Według mnie tak "matka jest tylko jedna" i to nie koniecznie ta, która urodziła...  Matka to ta, która nie spała po nocach, czuwała, śpiewała kołysanki, tuliła i pieściła....W chwilach smutku i rozpaczy była zawsze obok, służyła ramieniem, radą i niekończącą się pomocą. Matka to ta, której moje dobro zawsze było na pierwszym miejscu, moje potrzeby stawały zawsze przed wszystkim innym, to ta , która poświęciła siebie dla mnie.  MATKA TO TA, KTÓRA KOCHA POMIMO WAD, BEZWARUNKOWO, PONAD WSZYSTKO !!!!

Ale ale.... w aspekcie społecznym matka może być jedna, dwie, a może nawet i cztery...
Więc takie mamy matki:
  •  Matka Rodzicielka
  •  Matka adopcyjna
  •  Matka teściowa
  •  Matka chrzestna

I tą ostatnią jutro ja zostanę :) :) :). Będzie to moja pierwsza chrzestna pociecha, dlatego moja radość jest tak ogromna :)

 Poniżej moje inspiracje na prezent, w moim przypadku to chrzest, ale może być to też wspaniała pamiątka na Komunię, ślub, rocznicę...

Prezent oryginalny, w całości ręcznie wykonany, dlatego niepowtarzalny w całej swej okazałości :)






Teraz lecę się ogarnąć, bo do księdza śpieszno z papierkami...
Zapraszam wkrótce na fotorelację z tej uroczystości :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz