niedziela, 25 października 2015

Niezbędne w każdej kuchni

Kuchnia to takie moje miejsce. Tu zawsze powstaje coś dobrego. Tu zawsze pachnie "domem". Tu tętni moje życie. Tu zawsze co rano piję kawę, jem śniadanie. Tu piszę...

Uchylę Wam drzwi, zerknijcie do mojego światka ...




1. Stojak na ręcznik papierowy ( Allegro, cena 75 zł ).
Często używam ręcznika papierowego bo albo dziecko coś wyleje, albo pies pochlapie albo też sama coś pobrudzę. Jest to nieodłączny element w mojej kuchni a także w całym mieszkaniu, dlatego zadbałam aby znajdował się pod ręką ale żeby też pięknie wyglądał :)

2.  Osłonki na doniczki  ( Ikea, cena ok 9.99 zł w zależności od rozmiaru ).
Moje kuchenne okno przyozdabia firanka. Lubię też gdy parapet jest zagospodarowany. W mojej kuchni są to zioła umieszczone w pięknych pastelowych osłonkach.

3. Patera ( Allegro, cena 99 zł ). 
Może ciasta nie są moją mocną stroną ale świetnie odnajduję się w pieczeniu babeczek. Kolorowo udekorowane pięknie wyglądają na kuchennym stole.

4.  Forma do pieczenia  ( Ikea cena 25.99 zł ). 
Jeszcze z niej nie korzystałam, zakupiłam bo urzekła moje oko :)

5.  Pojemnik na pieczywo ( Ceneo cena 199 zł ). 
Obowiązkowy przedmiot chyba w każdej kuchni. Jeszcze nie ozdabia mojego miejsca ale już za pasem Święta więc... A wygląd sprawił, że muszę mieć właśnie ten :)

6.  Tablica kredowa  ( Allegro cena 65 zł ). 
Zawsze pisałam karteczki z wiadomością dla męża i przyklejałam je na lodówce. Odkąd wróciłam do pracy po urlopie macierzyńskim jedna kartka nie wystarczała, potrafiłam okleić nimi pół lodówki nim wyszłam do pracy. Teraz mam moją tablicę, która  przypasowała mi idealne :)

7.  Ściereczki ( Ikea cena za 2 szt 19.99 zł ).
Chyba nie muszę tu dużo pisać. Kuchnia bez ściereczki ? Nie realne !

8. Pojemniki na ciastka (Allegro cena za 2 szt. 70 zł ).
Jestem wielkim łasuchem. Cukiereczki, czekoladki, ciasteczka sprawiają mi niesamowitą radość. Mam wrażenie, że jak nie zjem czegoś słodkiego to jest mi słabo. Słodyczy w naszym domu zawsze jest dużo. Dlatego postanowiłam umieścić je w ozdobnych pudełkach. 



Kuchnia jest sercem domu
Tu nasze życie nabiera smaku...



A Wy Kobietki bądź też Mężczyźni macie jakieś ulubione gadżety w kuchni?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz