środa, 11 listopada 2015

Dobra passa

W ostatnich tygodniach dużo się u nas dzieje ( zresztą jak zawsze ).
Ale tym razem wszystko się układa, wszystko idzie po naszej myśli. Jakiś taki dobry czas nastał. 

Kuchnia już prawie w całości gotowa. 
Jeszcze w tym tygodniu w oknie pojawi się nowa firanka i przyjdzie pan zamontować szkło nad blatem.
Tak długo na to czekam i oczy mi się śmieją na myśl, że to już za chwilkę będzie :) 
Ściana, na którą nie miałam pomysłu już jest zaaranżowana i bardzo mi się podoba :)
Jesteście ciekawi co tam wymyśliłam? Sprawdzajcie bloga bo już w krótce pojawią się zdjęcia :)

Udało się znaleźć wolne miejsca na nasz Świąteczny wyjazd. Domek w środku w całości wykończony drewnem, sala kominkowa... typowo góralski klimat.
O takim właśnie marzyłam. W takim pięknym miejscu będziemy świętować. Tak bardzo się cieszę :)

A w sobotę czeka nas spotkanie w cudownym rodzinnym gronie. Będzie tort, będzie pyszne jedzonko, będą piękne dekoracje, będzie super imprezka. Już w sobotę ROCZEK mojej chrześnicy ! 

I chociaż za oknem szaro i ponuro u nas gości radość i uśmiech :)
Dobra passo trwaj !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz