wtorek, 17 listopada 2015

11 faktów o mnie ! Czyli Liebster Blog Award 2015


Jest mi bardzo miło, że zostałam nominowana :)
A powyższą nominację otrzymałam od mamusi z bloga MatkaBezKitu, bardzo dziękuję a oto moje odpowiedzi na zadane pytania :


1. Co Ci daje blogowanie (co Cię kręci w blogowaniu) ?
Poczucie lekkości na duszy. Zawsze wolałam przelewać moje uczucia, emocje, przemyślenia na papier. Teraz jest to papier wirtualny :)

2. Mocne strony (Twoje) ?

Upartość i dążenie do celu !

3. Wolisz rano czy wieczór ?

Wieczór - jedyny czas tylko dla mnie :)

4. Biało- czarny, czy kolorowy ?

Oczywiście biało - czarny. Idealny kontrast, idealne połączenie.

5. Wieś czy miasto? i dlaczego

W obecnej sytuacji miasto - wszędzie blisko, wszystko na miejscu. Ale gdybym mogła sobie pozwolić na "siedzenie" z dzieckiem w domu, zdecydowanie wieś. Chciałabym mieć swój mały ogródek warzywny, owocowy sad, piękny plac zabaw dla dzieci, latem wielki basen.... marzenie :)

6. Ekstrawertyk czy introwertyk a może ambiwertyk - kim jesteś ?

Choć bliżej mi do introwertyka, jednak część cech ekstrawertyka też drzemie w mojej duszy, wychodzi na to, że jestem ambiwertykiem.

7. Jakie wczasy wolisz: namiot, pensjonat i pełen luz, czy all inclusive i   exlusive ?

Zawsze bierzemy opcje all inclusive i przy tym pozostanę. Odpowiadają mi takie wczasy :)

8. Radio, czy tv, co wolisz bardziej ?

Radio, uwielbiam muzykę.

9. Spacer po lesie, czy po centrum handlowym ( tylko szczerze ! )

Lubię zakupy, czuję się dobrze kiedy kupię coś mojemu dziecku, mężowi, sobie. Uwielbiam zapach lasu, zapach grzybów... Jestem na TAK w obydwu przypadkach :)

10. Urodziny ze znajomymi ( wolisz wyprawić ) przy ognisku czy w lokalu ?

Przy ognisku... pieczenie kiełbasek, ziemniaczki z popiołu TO JEST TO !

11. Czy chcesz być mega popularną blogerką i jeśli chcesz to dlaczego ?

Nigdy o tym ani przez chwilę nie zamarzyłam. 


Z racji, iż wszystkie przeglądane przeze mnie blogi brały udział w Liebster Blog Award 2015, nie nominuję nikogo :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz