wtorek, 22 grudnia 2015

Grudniowe wyznania


Do świątecznej zabawy zostałam zaproszona przez MatkaBezKitu, za co bardzo dziękuję i jest mi szalenie miło :)

Najbardziej lubię w Świętach :
  • dekoracje (choinkę, świecidełka, stroiki i wszelkiego rodzaju piękne ozdoby)
  • prezenty - lubię je pakować, dawać i dostawać :)
  • potrawy- w Wigilię smakują inaczej
  • śnieg, za którym bardzo tęsknię

W Świętach nie lubię :
  • zatłoczonych sklepów, wydaje mi się, że ludzie kompletnie tracą głowę i biorą z półek dosłownie wszystko !
  • sztucznej atmosfery przy Wigilijnym stole

Moja ulubiona potrawa wigilijna to :
  • barszcz czerwony z uszkami
  • zupa grzybowa
  • pierożki z kapustą i grzybami
  • krokiety
Gorąca czwórka, bez której do stołu nie siadam :D

Mój ulubiony świąteczny wypiek :

Może nie jest to świąteczny wypiek, ale Kocham szarlotkę i ona po prostu MUSI BYĆ!

Trzy świąteczne sytuacje, które utkwiły mi w pamięci :

  1. W pewne Święta, gdy byłam mała, na półce stał czekoladowy Mikołaj, miałam na niego straszną ochotę, ale mama nie pozwalała mi go zjeść. Późnym wieczorem kiedy wszyscy zasneli wyjęłam z szuflady latarkę i skradałam się po cichutku w celu zdobycia Mikołaja, nagle słysząc głos mojej mamy bez zastanowienia rzeklam "Mamo ale ja tylko uszy zjem"  :D
  2. Pierwsza Wigilia z mężem i zarazem pierwsza z teściami.
  3. Pierwsze Święta z Synkiem :) 

Książka, która kojarzę ze świętami:

Opowieść Wigilijna


Pod choinką chciałabym znaleźć :

Rodzeństwo dla Kubusia :)


W związku ze zbliżającym się terminem końca zabawy, nie nominuję nikogo ale jeżeli ktoś ma czas i ochotę to zapraszam ... wyznawajcie się ! 
Szczegóły oraz zasady znajdziecie u pomysłodawczyni z bloga Matka Puchatka .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz