wtorek, 28 lipca 2015

Zatrzepotała rzęsami, usmiechnęła się uroczo....

Pamiętacie jak pisałam, że poszukuję niezawodnych, prawdziwych, efektownych kosmetyków, preparatów upiększających ??? O stopach już było TU , teraz o rzęsach.

Nigdy nie miałam jakoś specjalnie problemów z rzęsami, może nie wyglądały jak doklejone w luksusowym salonie kosmetycznym ale też nie były jakieś krótkie, czy przerzedzone. Wystarczyło kupić dobry tusz i efekt był w miarę ciekawy.
Niestety po ciąży, w trakcie karmienia naturalnego włosy zbierałam z podłogi jak skoszoną trawę z łąki ( tylko grabi mi zabrakło ) .
To ok, o tym słyszałam, o tym czytałam, to przechodzi niemalże każda z nas. 
Ale, że rzęsy ? 
Tak, rzęsy. 
Oprócz włosów wypadły mi też RZĘSY ! 

Na tusze wydałam majątek cały, żaden się nie spisał. Rzęs jak nie było tak nie ma.
No dobra... jest może 10 szt. na każdej z powiek.

Długo zmagałam się z problemem braków i luk przy powiekach, aż w końcu nadszedł ten dzień. 
Dzień, w którym to oczy me zabłysnęły a na twarzy wymalował się szeroki uśmiech ! 
Znalazłam coś co można nazwać CUDEM. 

                            Niesamowita, nadzwyczajna, mała ale jaka moc.

                       ODŻYWKA / SERUM przyspieszające wzrost rzęs

                                               4 LONG LASHES









Wystarczyło 80 zł i trzy tygodnie aby cieszyć się pięknym okiem, trzepotać rzęsami uśmiechając się uroczo :) 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz