sobota, 29 sierpnia 2015

Kuchennych rewolucji - ciąg dalszy

Marzenia i plany kuchenne stają się powoli realną, prawdziwą, widoczną gołym okiem rzeczywistością :) Bo, meble zamówione, część sprzętu też, teraz tylko wybrać kolor ścian i Fototapętę.
Taki oto projekt wymyśliłam sobie :) z fototapetą 3D na dodatek :).


Wybór mebli nie był banalny, nie obyło się bez kłótni, wręcz przeciwnie... kompromisu nie udało się znaleźć !
Będzie biała, będą czarne dodatki, będą też elementy drewna. Kuchnia będzie skromna, delikatna, będzie ładna :). I nie będzie to mój wymarzony styl jak już pokazywałam TU, nie będzie to też nowoczesny design z wysokim połyskiem. 

Problem mebli został rozwiązany, teraz jest kolejny... Fototapeta. Mąż mój dał mi w tym temacie wolną rękę i tym samym umilił sobie życie, przed dylematem stoję JA. SAMA.
Problem jest poważny bo kompletnie nie wiem jaką wybrać ??
Po prześwietleniu internetu wzdłuż i w szerz, jestem całkowicie ogłupiona. Fototapet jest cała masa z całą gamą motywów... makarony, limonki, cytryny, papryki, cuda na kiju, jednym słowem DUŻO tego, dużo za dużo, bo jak się ma za dużo to bardzo trudno się na coś zdecydować.


Oto kilka, które przykuły moją uwagę











Może wśród Was znajdzie się ktoś kto pomoże mi wybrać ? 
Może któraś z Was ma takie cuda na swych ścianach ?
A może macie jakieś inne pomysły jak zaaranżować pustą ścianę na przeciwko mebli, gdzie będzie stał stolik.
Bardzo proszę o podpowiedzi, sugestie a także przydatne linki :)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz