sobota, 2 stycznia 2016

2016 Witamy Cię Nowy Roku !


Witajcie w Nowym Roku !

Niech ten 2016 przyniesie Wam wszystko co dobre i przyjemne :)

Skończył się nam kolejny rok ... czy był dobry czy zły, nie wiem.
Były złe dni, kiedy smutek zaglądał w okna, były chwile pełne łez, wielkiego smutku, ale była też radość, poczucie wielkiego szczęścia, spełnienia...

  • w tamtym roku wróciłam do pracy zawodowej i chociaż tak bardzo nie chciałam, wiele mi ona pomogła. Pokazała, że kontakty międzyludzkie to bardzo ważna sfera życia ludzkiego. Praca pokazała mi, że pomimo zaciętej walki emocjonalnej warto wyjść do ludzi bowiem to jedyna sfera ciszy, spokoju i osobistego komfortu. Pracując - odpoczywam.


  • w tamtym roku poprzez powrót do pracy odkryłam w sobie nadprzyrodzone siły i niekończąca się moc. Nie wiedziałam, że jestem tak świetną organizatorką i tak doskonale idzie mi planowanie :D


  • założyłam bloga i nawet przez myśl mi nie przeszło, że tak mnie on wkręci i pochłonie. Lubię to miejsce, daje mi ono poczucie lekkości. Nie zawsze można w danej chwili z kimś porozmawiać, tu mogę zawsze napisać co mi na sercu zalega, tu czuję jakby ludzie byli z tej samej bajki co ja :)


To takie moje najmocniejsze wydarzenia starego  roku, które odmieniły troszkę moje życie. 

Ciekawe co przyniesie Nowy Rok? Oby był dobry i oby nam zdrowie dopisywało.
Najważniejsze aby nie był gorszy od poprzedniego :) 

Tego Wam życzę moje czytelniczki i moi czytelnicy :) Uśmiech niech codzień gości w Waszych sercach a radość otwiera nowe tory :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz