sobota, 23 lipca 2016

Jesteś Kobietą, jesteś 8 cudem świata!

                                                   źródło: internet

Zanim na świecie pojawił się nasz Syn, potrafiłam być bardzo zmęczona chodzeniem do pracy. 
Gdy się narodził, byłam zdziwiona, że potrafię spać cztery godziny na dobę i funkcjonować prawie normalnie w dzień. 
Kiedy przyszła pora na powrót do pracy, nie mogłam uwierzyć, że wszystko da się zrobić w pół dnia. Obiad dwudaniowy, sprzątanie, spacery, zabawa, karmienie, kąpanie malucha, siebie... i to wszystko da się ogarnąć. 
Pomyśli ktoś, że muszę być bardzo zmęczona, padać na twarz i mdleć z przepracowania. 
Nie kochani, nie padam na twarz, nie jestem zmęczona. Mało tego, prowadzę bloga i ... BIEGAM !!! Tak, biegam, dobrze czytasz, biegam... 10 km i robię dwudaniowy obiad, sprzątam, zajmuję się dwulatkiem (czytaj: karmienie, zabawa, pielęgnacja, czytanie... itd, itp), chodzę do pracy. I ... nie jestem zmęczona. 
Jedynym moim problemem jest czas. Moja doba ma za mało godzin. Gdyby miała więcej, mogłabym jeszcze więcej i jeszcze bardziej, jeszcze dalej...

             Mogę tyle ja, możesz też i Ty. Jestem spragniona życia, nie wierzę, że Ty nie...

Jesteś Kobietą, możesz wszystko, bo masz moc. Jesteś Kobietą, jesteś ósmym cudem świata! Uwierz w siebie, a na wszystko znajdziesz siłę. Możesz wszystko bo jesteś Kobietą! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz