wtorek, 22 września 2015

Mam i ja... "Naciśnij mnie"



Książeczka "Naciśnij mnie" owiana sławą i ciesząca się ogromną popularnością trafiła także i do nas :)


I pierwsze od czego zacznę to od "wielkiego minusa" :D. Książka ta przyczyniła się do marnotrawstwa w naszym domu.
Do czego zmierzam...?
Cały obiad wylądował w koszu na śmieci :D :D

Tak banalna, tak prosta i zwykła a za razem tak niezwykle fascynująca.

Zapominając o bożym świecie, pocierałam kropki, klaskałam do białych kartek, dmuchałam i potrząsałam książką przewracając strony ciekawa co dalej, co potem...

Kubuś chodź szybko, zobacz co mamusia ma dla Ciebie, naciśnij kropkę i przewróć kartkę...
I tak oto pochłonięci zwykłą, białą stroną z paroma kropkami zapomnieliśmy o gotujących się ziemniakach.



Autor za pomocą niezgrabnych, koślawych kropek i kilku prostych poleceń rozbudził do maximum ciekawość 30 - letniej kobiety.
Wyobraź sobie teraz dziecko, skoro tak podziałał na dorosłą osobę.

Poza pobudzeniem ciekawości i wyobraźni, książeczka uczy liczyć, poznawać kolory. Uczy wykonywać i rozumieć proste polecenia oraz nadawać sens ich wykonaniu.

Moją opinię już poznaliście.
A teraz co o książce pisze Wydawnictwo:

Książka Hervé Tulleta szybko stała się międzynarodowym hitem. 
Została wydana już w 24 krajach, trafiła m.in. na listę bestsellerów „New York Timesa”. 
Autor oraz ilustrator Herve Tullet – ojciec trójki dzieci – potrafi sprawić, że jego ilustracje wręcz „rozmawiają” z dziećmi! 
Naciśnij mnie to książka, którą trzeba przekręcać, na którą trzeba dmuchać, której trzeba klaskać... 
Interaktywna, niezapomniana, zachęca dzieci i dorosłych do wspólnej zabawy i nauki. 
Niezwykłe przygody kolorowych kropek rozbudzą wyobraźnię każdego czytelnika!





Wydawnictwo: BABARYBA
Autor: HERVE TULLET
Rok wydania: 2011
Wydanie: polsko - francuskie
Ilość stron: 56
Oprawa: TWARDA
Cena: 29.90 zł
Cena na www.czytam.pl : 20.63 zł


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz